• دوشنبه ٢ بهمن ١٤٠٢-١٦:٥٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٣٨
در منطقه ۱۰ برگزار شد:

یکصد و چهل و پنجمین جلسه نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقا میری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با همراهی مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ با شهروندان محله کارون در مسجد رضویه واقع در ناحیه سه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ با هدف بررسی و حل  مشکلات و پاسخگویی به نیازهای شهروندان  منطقه ۱۰، در مسجد رضویه(ع) واقع در محله کارون حضور یافته و پای صحبت شهروندان نشستند.
آقامیری با اشاره به  مشکل آلودگی هوا و حمل و نقل در پایتخت، گفت: عمده آلودگی هوا در کلانشهر تهران به خاطر وسایل حمل و نقل عمومی است و ما در دوره ششم با اختصاص دادن ۴۰ درصد از بودجه شهر تهران به موضوع حمل و نقل عمومی، در تلاش هستیم تا تأثیر مثبتی در کاهش این دو مشکل داشته باشیم.
مهدی اخ الصنایع، شهردار منطقه ۱۰ ضمن ارائه گزارشی از اجرای پروژه های عمرانی اجرا شده و در دست اقدام در سطح منطقه گفت: هدف از برپایی میز خدمت در مساجد منطقه رسیدگی به درخواست ها و حل مشکلات و دیدار بی واسطه با شهروندان است تا با بررسی و برنامه ریزی دقیق تر بتوانیم  آنها را حل و سبب رضایت شهروندان عزیز باشیم.
گفتنی است این ملاقات حدود سه ساعت به طول انجامید و به درخواستهای ۱۵۰ نفر از شهروندان، رسیدگی شد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: